daveyennickinindianepaldubai.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Welkom op onze nieuwste reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Jullie staan allemaal in onze vaste mailinglijst dus je hoeft niets meer te doen. Sit back and enjoy the ride!

Op 26 januari vertrekken wij richting India, vervolgens doen we Nepal aan en we sluiten af in Dubai. Deze reis wordt om meerdere redenen bijzonder. India is als reisland altijd dé droom van Davey geweest, Nick loopt met krukken door een scheur in de achillespees en we gaan voor het eerst met een georganiseerde groepsreis op pad. Kortom genoeg uitdagingen, maar we kijken er enorm naar uit. Met een positieve houding worden alle obstakels een beetje kleiner.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!